W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
powołania Komisji Przetargowej dotyczącej przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na: Część 1 – Rozszerzenie aktualnie posiadanego środowiska chmurowego pakietu biurowego wraz z wdrożeniem oraz szkoleniem użytkowników Część 2 – Rozbudowa istniejącego środowiska zarządzania siecią wraz z wdrożeniem rozwiązania NAC.
w sprawie wprowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej dla zadania pn. "Realizacja działań związanych z poprawą standardów dostępności w Gminie Nakło nad Notecią" w ramach grantu w ramach Programu "Rozwój Lokalny" finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021"