Program usuwaniu z terenu gminy Nakło nad Notecią pokryć dachowych/elewacji i innych odpadów zawierających azbest.
Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią zaprasza osoby zainteresowane do składania wniosków na realizację działań polegających na usuwaniu z terenu gminy Nakło nad Notecią pokryć dachowych/elewacji i innych odpadów zawierających azbest.
Zadanie realizowane zgodnie z uchwałą nr XLIV/941/2021 Rady Miasta i Gminy Nakło nad Notecią z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu dotacji celowej na realizację zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz kryteriów wyboru inwestycji do finansowania oraz uchwałą nr XLV/987/2022 z dnia 27 stycznia 2022 r. – zmieniającą powyższą uchwałę.
Wysokość dofinansowania wynosić będzie 100 % kosztów transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest powstałych podczas ich demontażu. Transport
i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest odbywać się będzie przez uprawnioną firmę wytypowaną przez Gminę Nakło nad Notecią.
KOMPLETNE WNIOSKI REALIZOWANE BĘDĄ WEDŁUG KOLEJNOŚCI WPŁYWU DO URZĘDU (DO WYSOKOŚCI ŚRODKÓW ZABEZPIECZONYCH W BUDŻECIE)
Formularz wniosku w wersji papierowej dostępny jest w Wydziale Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska - pokój 13 A UMiG Nakło nad Notecią, formularz wniosku w formie elektronicznej dostępny jest poniżej w plikach do pobrania.
Szczegółowych informacji na temat naboru udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w godzinach pracy Urzędu – pok. nr 13A (tel. 52 386 79 73 lub 669-001-651).