W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Remont cząstkowy nawierzchni utwardzonych na drogach gminnych Gminy Nakło nad Notecią.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont cząstkowy nawierzchni utwardzonych na drogach gminnych Gminy Nakło nad Notecią.
Nr sprawy ZP.271.14.2022
Zamawiający Gmina Nakło nad Notecią
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez negocjacji
rozstrzygnięcie

Dokumentacja zamówienia dostępna jest pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/618660

Dokumentacja zamówienia dostępna jest pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/618660

Powiadom znajomego