W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Podinspektor ds. ewidencji ludności

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Dominika Ryczek
Uzasadnienie wyboru Komisja Rekrutacyjna, powołana Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią nr 148/2022 z dnia 24 października 2022 r. w celu wyłonienia kandydata na przedmiotowe stanowisko, w dniu 26 października br. dokonała weryfikacji formalnej złożonych ofert aplikacyjnych (6 ofert).
W dniu 2 listopada 2022 r. odbyły się rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami.
Pani Dominika Ryczek wykazała się znajomością zagadnień z zakresu proponowanego stanowiska.
Z uwagi na powyższe Komisja Rekrutacyjna zarekomendowała kandydaturę Pani Dominiki Ryczek na objęcie stanowiska podinspektora ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich.
Szczegóły
Stanowisko Podinspektor ds. ewidencji ludności
Miejsce pracy Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Biuro Obsługi Mieszkańców (pokój nr 9) w UMiG w Nakle
Status rozstrzygnięte

Załączniki

Powiadom znajomego