Podinspektor ds. ewidencji ludności
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Dominika Ryczek |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Komisja Rekrutacyjna, powołana Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią nr 148/2022 z dnia 24 października 2022 r. w celu wyłonienia kandydata na przedmiotowe stanowisko, w dniu 26 października br. dokonała weryfikacji formalnej złożonych ofert aplikacyjnych (6 ofert). W dniu 2 listopada 2022 r. odbyły się rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami. Pani Dominika Ryczek wykazała się znajomością zagadnień z zakresu proponowanego stanowiska. Z uwagi na powyższe Komisja Rekrutacyjna zarekomendowała kandydaturę Pani Dominiki Ryczek na objęcie stanowiska podinspektora ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich. |
Stanowisko | Podinspektor ds. ewidencji ludności |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Biuro Obsługi Mieszkańców (pokój nr 9) w UMiG w Nakle |
Status | rozstrzygnięte |