W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Planowanie w zakresie spraw obronnych - Plan akcji kurierskiej (doręczania kart powołania w przypadku ogłoszenia mobilizacji lub wybuchu wojny)

  • Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2015 r. poz. 144  z późn. zm).  Rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej oraz Infrastruktury z dnia 5 lipca 2002 r. w sprawie trybu doręczania kart powołania i rozplakatowania obwieszczeń o stawieniu się osób do czynnej służby wojskowej(tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 3).

  • Zakres gromadzonych informacji:
  1. Imienny wykaz osób upoważnionych do uruchomienia Akcji Kurierskiej z Wojskowej Komendy Uzupełnień w Bydgoszczy
    • imię i nazwisko
  2. Wykaz osób upoważnionych do rozwinięcia i kierowania Akcji Kurierskiej
    • imię i nazwisko , adres zamieszkania  i numer telefonu
      1) kierującego urzędem i jednocześnie kierującego akcja kurierską
      2) kierującego akcja kurierską
      3) wyznaczonego do udziału w akcji pracownika urzędu
  3. Wykaz kurierów – łączników i kurierów wykonawców UMiG
    • Imię i nazwisko, nr telefonu ( służbowy i prywatny) , adres zamieszkania
  4. Wykaz kurierów i ich zastępców
    • Imię i nazwisko, nr telefonu ( służbowy i prywatny), adres zamieszkania, miejsce pracy, stanowisko, nazwa komórki organizacyjnej, data uprawomocnienia decyzji
  5. Wykaz posiadaczy środków transportu na potrzeby AK
    • Imię i nazwisko, nr telefonu (służbowy i prywatny) liczba i rodzaj środków transportowych , nr rejestracyjny pojazdu,
    • Adres zamieszkania
      1) kierownika zakładu pracy
      2) dyspozytora środków transportu
      3) kierowcy
  6. Spis sołectw i sołtysów
    • Nazwa sołectwa, imię i nazwisko, adres, numer telefonu

  • Zasady udostępniania danych:

Wszystkie dane podlegają ochronie na podstawie art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.)  Dokumenty stanowiące tajemnicę służbową. Informacja niejawna.  Plan akcji kurierskiej zawiera wiadomości niejawne i jest oznaczony klauzulą „zastrzeżone”.

Powiadom znajomego