W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Rejestr wydanych w czasie pokoju decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony

  • Podstawa prawna:

§ 41 ust. 2 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia  3 sierpnia 2004 r. w sprawie świadczeń rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. Nr 181, poz.1872 z późn. zm.) i § 20 ust. 2 Rozporządzenie Rady Ministrów  z dnia  5 października 2004 r. w sprawie świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz.U. z 2004 Nr 229, poz. 2307 z późn. zm), Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2015 r. poz. 144 z późn. zm).

  • Zakres gromadzonych informacji:

Imię i nazwisko osoby (świadczeniodawcy), adres zamieszkania. Nazwa i adres posiadacza rzeczy ruchomej lub nieruchomości.

 

  • Zasady udostępniania danych:

Dane podlegają ochronie na podstawie art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) Udostępnienie danych następuje na podstawie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i w zakresie zgromadzonych danych w rejestrze, na pisemny wniosek.

Powiadom znajomego