W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Rejestr mężczyzn / kobiet urodzonych w danym roku, objętych rejestracją

  • Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2015 r. poz. 144 z późn. zm),  Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2009 r. (Dz .U. Nr 202, poz.1565  z późn. zm) w sprawie rejestracji osób na potrzeby przeprowadzenia  kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej.

  • Zakres gromadzonych informacji:

Zakres danych określa art. 31 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2015 r. poz. 144 z późn. zm),  tj.

  1. nazwisko i imię (imiona);
  2. nazwisko rodowe;
  3. imiona i nazwiska rodowe rodziców;
  4. data urodzenia;
  5. miejsce urodzenia;
  6. stan cywilny;
  7. płeć;
  8. numer PESEL;
  9. obywatelstwo albo status bezpaństwowca;
  10. adres i data zameldowania na pobyt stały;
  11. data wymeldowania z miejsca pobytu stałego;
  12. adres i data zameldowania na pobyt czasowy oraz data upływu deklarowanego terminu pobytu;
  13. data wymeldowania z miejsca pobytu czasowego;
  14. data wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy i wskazanie kraju wyjazdu;
  15. data powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy;
  16. data zgonu albo data znalezienia zwłok, numer aktu zgonu i oznaczenie urzędu stanu cywilnego, w którym ten akt został sporządzony.

  • Zasady udostępniania danych:

Wszystkie dane podlegają ochronie na podstawie art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) i mogą być udostępniane zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2009 r. w sprawie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenie ewidencji wojskowej (Dz. U. Nr 202, poz.1565  z późn. zm) - jedynie Prezesowi Rady Ministrów. ministrowi właściwemu ds. wewnętrznych, Ministrowi Obrony Narodowej, wojewodom oraz szefom wojewódzkich sztabów wojskowych lub wojskowym komendantom uzupełnień , a także osobom upoważnionym i działającym w imieniu tych organów.



Powiadom znajomego