Nabór wniosków na realizację działań polegających na usuwaniu z terenu gminy Nakło nad Notecią pokryć dachowych/elewacji i innych odpadów zawierających azbest w 2025 r.
Zadanie realizowane zgodnie z uchwałą nr LXXV/1407/2023 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu dotacji celowej na realizację zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz kryteriów wyboru inwestycji do finansowania, zmienionej uchwałą LXXVII/1482/2024 z dnia 1 lutego 2024 r. oraz uchwałą IV/106/2024 z dnia 26 września 2024 r.
Wysokość dofinansowania wynosić będzie 100 % kosztów transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest powstałych podczas ich demontażu. Transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest odbywać się będzie przez uprawnioną firmę wytypowaną przez Gminę Nakło nad Notecią.
KOMPLETNE WNIOSKI REALIZOWANE BĘDĄ WEDŁUG KOLEJNOŚCI WPŁYWU DO URZĘDU (DO WYSOKOŚCI ŚRODKÓW ZABEZPIECZONYCH W BUDŻECIE)
Formularz wniosku w wersji papierowej dostępny jest w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - pokój 13 A UMiG Nakło nad Notecią, formularz wniosku w formie elektronicznej dostępny jest poniżej w plikach do pobrania.
Szczegółowych informacji na temat naboru udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w godzinach pracy Urzędu – pok. nr 13A (tel. 52 386 79 73 lub 669-001-651).