W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Burmistrz Gminy Nakło nad Notecią zaprasza właścicieli nieruchomości do skorzystania z dotacji w 2024 r. z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu, ul. Fredry 8, 87–100 Toruń, na zadanie polegające na demontażu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Nakło nad Notecią.

1. Termin składania deklaracji przez zainteresowanych – do 30 kwietnia 2024 r.    

                   
2. Miejsce składania deklaracji: 


• osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pokój nr 9 

• lub przesłać: 
-  mailem: urzad@gmina-naklo.pl
-  na  Elektroniczną Skrzynkę Podawczą:  epuap.gov.pl  
Adres skrytki: /3j46t3ifpe/SkrytkaESP
Sprawa: Pismo ogólne do podmiotu publicznego



3.  Podmioty mogące pozyskać dotację


• Dofinansowanie na realizację zadań może zostać przyznane każdemu właścicielowi lub posiadaczowi obiektu budowlanego zawierającego azbest zlokalizowanego na terenie Gminy Nakło nad Notecią z wyłączeniem beneficjentów Części 2 Programu pn. Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych, którym Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (K-POR ARMiR) udzielił dofinansowania w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Działania A1.4.1.


• Zadanie będzie realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy współudziale środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, pozyskanych przez Gminę Nakło nad Notecią w formie dotacji w wysokości 490,00 zł brutto do każdej tony odpadów wytworzonych podczas realizacji zadania.

4.  Ostateczny termin wykonania demontażu dachu  - do 30 czerwca 2024 r. 


Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. .P. Skargi 7 – pokój 13A lub pod nr tel. 52 386 79 73 lub 669 001 651

Załączniki

Deklaracja docx, 26 kB

Powiadom znajomego