Komunikat w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
Szanowni Państwo,
w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin oraz pracowników, a także w związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń COVID-19 i obowiązującymi obostrzeniami wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, polegające m.in. na zdalnej obsłudze interesantów i zaprzestaniu bezpośredniej obsługi od dnia 29 marca br. do odwołania
Umożliwia się osobiste załatwienie spraw wyłącznie w zakresie:
- Rejestracji zgonów po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr telefonu: 52 386 79 62 (Urząd Stanu Cywilnego, ul. Gimnazjalna 2)
- Odbiór dowodów osobistych po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr telefonu: 52 386 79 22 (Wydział Spraw Obywatelskich – ul. Ks. Skargi 7)
Kontakt z Urzędem Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.
Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
Adres: ul. Ks. Piotra Skargi 7
89-100 Nakło nad Notecią
Telefon: 52 386 79 00, Faks: 386 79 02
email: urzad@gmina-naklo.pl
strona: www: www.naklo.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: epuap.gov.pl
Sprawa: Pismo ogólne do podmiotu publicznego
Adres skrytki: /3j46t3ifpe/SkrytkaESP
Kasa Urzędu otwarta jest w następujących godzinach:
poniedziałek - 8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15
wtorek - 8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15
środa - 8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15
czwartek - 8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15
piątek - 8.00 do 13.00
Jednocześnie nadal prosimy i zachęcamy do dokonywania płatności elektronicznie. Jest to na dzień dzisiejszy najbardziej bezpieczny sposób płatności. Regulowanie zobowiązań finansowych wobec Gminy Nakło nad Notecią, poza płatnościami realizowanymi w kasie Urzędu jest również nadal możliwe za pomocą bankowości elektronicznej na rachunek bankowy budżetu Gminy:
Bank Spółdzielczy O/Nakło nad Notecią
Nr 39 8179 0009 0000 3014 2000 0680
lub na indywidualne rachunki bankowe wskazane w decyzjach.
W trakcie wizyty w Urzędzie wszyscy są zobowiązani do:
- zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki;
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji;
- zachowania odpowiedniej odległości od innych osób przed i w budynku Urzędu.
Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu będzie możliwy:
- jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
- wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Ważne numery telefonów:
- Biuro Obsługi Mieszkańców
52 386 79 12 - Działalność Gospodarcza
887 100 091 - Wydział Spraw Obywatelskich - dowody osobiste
52 386 79 22 - Wydział Spraw Obywatelskich - meldunki
52 386 79 24 - Wydział Finansowo Budżetowy - podatki
52 386 79 37, 52 386 79 42 - Wydział Finansowo Budżetowy - kasa
52 386 79 44 - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
52 386 79 75, 52 386 79 73 - Wydział Organizacyjny
52 386 79 14, 52 386 79 16 - Wydział Organizacyjny - promocja
52 386 79 69 - Sekretariat Burmistrza
52 386 79 01 - Biuro Rady Miejskiej
52 386 79 07 - Referat Zagospodarowania Przestrzennego
52 386 79 89 - Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
52 386 79 48, 52 386 79 49 - Zespół ds. Infrastruktury Drogowej
52 386 79 83, 52 386 79 85 - Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki Uzależnień
52 386 79 68 - Referat Zarządzania Kryzysowego
52 386 79 27 - Wydział Inwestycji
52 386 79 86, 52 386 79 87 - Zespół ds. Zamówień Publicznych
52 386 79 60 - Urząd Stanu Cywilnego
52 386 79 62
Pozostałe informacje dotyczące zakresu działań, numery telefonów i adresy e-mail dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.gmina-naklo.pl.