W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki i Przeciwdziałania Uzależnieniom (PRA)

Lead

Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią 
ul. Gimnazjalna 2,
89 100 Nakło nad Notecią 

Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki
i Przeciwdziałania Uzależnieniom:
tel. 52 3867 968
e-mail: profilaktyka@umig.naklo.pl



Do podstawowego zakresu działania Pełnomocnika ds. Profilaktyki i Przeciwdziałania Uzależnieniom należy: 

  • prowadzenie i koordynowanie zadań wynikających z przepisów ustawowych dotyczących wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi;
  • prowadzenie i koordynowanie zadań wynikających z przepisów ustawowych dotyczących przeciwdziałania narkomanii;
  • stałe współdziałanie i koordynowanie działań Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  • prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  • współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w opracowywaniu projektu Gminnego Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na dany rok;
  • ustalanie wielkości zjawisk patologii społecznych na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią;
  • analizowanie wykorzystania środków finansowych przez Gminna Komisję  Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  • współpraca i nadzorowanie nad wydatkowaniem środków publicznych przez organizacje i grupy korzystające z dofinansowania ze środków Gminnej Komisji  Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  • opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i nadzorowanie realizacji wynikających z niego zadań;
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań dotyczących konkursów na zadania realizowane przez organizacje pozarządowe (stowarzyszenia), zgodnie z przepisami ustawowymi dotyczącymi działalności pożytku publicznego i wolontariatu.