W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Zespół ds. Zamówień Publicznych (ZP)

Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
tel. 52 3867 960

Kierownik:
Alicja Dymel-Kobza
e-mail: kobza.alicja@umig.naklo.pl
pokój 26



Do zadań zespołu ds. zamówień publicznych należy: 

  • tworzenie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i jego aktualizowanie,
  • przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień powyżej wartości zamówienia 130.000 zł,
  • sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych i przesyłanie ich do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
  • prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej wartości zamówienia 130.000 zł,
  • monitorowanie zamówień udzielanych przez komórki organizacyjne, poniżej wartości zamówienia 130.000 zł,
  • opiniowanie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • udzielanie pracownikom komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy instruktażu w zakresie zamówień publicznych,
  • uczestnictwo w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą,
  • występowanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o interpretację przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.