Lead
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
tel. 52 3867 960
Kierownik:
Alicja Dymel-Kobza
e-mail: kobza.alicja@umig.naklo.pl
pokój 26
Do zadań zespołu ds. zamówień publicznych należy:
- tworzenie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i jego aktualizowanie,
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień powyżej wartości zamówienia 130.000 zł,
- sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych i przesyłanie ich do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
- prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej wartości zamówienia 130.000 zł,
- monitorowanie zamówień udzielanych przez komórki organizacyjne, poniżej wartości zamówienia 130.000 zł,
- opiniowanie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- udzielanie pracownikom komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy instruktażu w zakresie zamówień publicznych,
- uczestnictwo w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą,
- występowanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o interpretację przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.