W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zakres działania Zespołu ds. Infrastruktury Drogowej obejmuje:
1. zarządzanie siecią dróg gminnych:
wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów o szczególnych parametrach,
przejęcia własności dróg,
zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych,
ustalanie przebiegu drogi gminnej,
prowadzenie ewidencji i okresowej kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
utrzymanie zimowe dróg;
2. realizacja zadań związanych z utrzymaniem dróg gminnych, w tym bieżące utrzymanie nawierzchni dróg bitumicznych i dróg gruntowych; 3. budowa, utrzymanie i oznakowywanie skrzyżowań dróg wewnętrznych z drogami publicznymi oraz urządzeń bezpieczeństwa i organizacji ruchu związanych z funkcjonowaniem skrzyżowań; 4. nadawanie nazw ulicom; 5. wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdów urządzeń infrastruktury; 6. występowanie do właściwych organów w celu uzyskania stosownych pozwoleń na budowę i zgłaszania robót w zakresie realizowanych zadań własnych i zleconych; 7. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w ramach realizacji zadań zespołu; 8. realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym; 9. realizacja zadań związanych z utrzymaniem dróg gminnych, w tym wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego; 10. realizacja zadań związanych z utrzymaniem dróg gminnych, w tym realizacja zadań związanych ze SPP (Strefą Płatnego Parkowania); 11. dzierżawa powierzchni na słupach ogłoszeniowych.