W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Biuro Rady Miejskiej

Biuro Rady Miejskiej


Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią,

pokój 23
e-mail: radamiejska@umig.naklo.pl
tel.: 52 3867 907



Do podstawowych zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:

  • obsługa kancelaryjno – biurowa Rady i jej komisji;
  • gromadzenie materiałów na sesje Rady i posiedzenia komisji;
  • protokołowanie posiedzeń Rady;
  • przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi;
  • prowadzenie rejestru uchwał Rady i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji;
  • prowadzenie  rejestru aktów prawa miejscowego oraz ich publikacja;
  • prowadzenie rejestru skarg kierowanych do Rady;
  • kierowanie uchwał Rady do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
  • organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta;
  • organizacja wyborów ławników sądowych.