W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Sekretariat Burmisrza

Lead

Sekretariat Burmistrza


Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią

Anna Wolska
Wioletta Janikowska
pokój 11
e-mail: sekretariat@umig.naklo.pl

tel.: 52 3867 901
fax: 52 3867 902


Do zakresu działania Sekretariatu należy: 

  • obsługa kancelaryjno-biurowa Burmistrza i Zastępców Burmistrza;
  • współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza;
  • koordynowanie spraw związanych z patronatem Burmistrza oraz udziałem Burmistrza w Komitecie Honorowym; 
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej i jej komisji;
  • przygotowywanie materiałów na sesję Rady Miejskiej i posiedzenia komisji Rady Miejskiej,
  • protokołowanie posiedzeń Rady Miejskiej, 
  • przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi, 
  • przekazywanie wniosków Komisji Rady Miejskiej do merytorycznego rozpatrzenia oraz nadzór nad udzielaniem odpowiedzi na wnioski,
  • prowadzenie rejestru uchwał i obwieszczeń Rady Miejskiej i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji oraz ich publikacja,
  • prowadzenie Rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej,
  • przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
  • organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta;
  • organizacja wyborów ławników sądowych.