W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Wydział Organizacyjny (WOR)

Lead

Wydział Organizacyjny
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią

e-mail: wor@umig.naklo.pl

Sekretarz: Krzysztof Kopiszka
tel. 52 3867 905
pokój 12
e-mail: sekretarz@umig.naklo.pl

Dyrektor Wydziału:  Emilia Cybulska
tel. 52 3867 916
pokój 27
e-mail: cybulska.emilia@umig.naklo.pl

Sprawy Organizacyjne:
Oskar Kałużny 
Marcin Kołaczek 
tel: 52 3867 914
pokój 27

Do podstawowego zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:

  • zapewnienie właściwych warunków materialno-technicznych pracy Burmistrzowi, Radzie Miejskiej i pracownikom Urzędu w wykonywaniu zadań, jak również dbałość o estetykę siedziby Urzędu; 
  • współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza;
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu;
  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu;
  • prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz pełnomocnictw, upoważnień i zaświadczeń udzielonych przez Burmistrza;
  • nadzorowanie stosowania przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie;
  • opracowywanie projektów zmian do statutu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią;
  • prowadzenie systemu szkolenia pracowników; 
  • współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów;
  • opracowywanie sprawozdań dla Rady Miejskiej z działalności Burmistrza we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi Gminy;
  • wykonywanie zadań bhp i z zakresu profilaktyki przeciwpożarowej w Urzędzie;
  • prowadzenie Centralnego Rejestru Umów;
  • współpraca z Wydziałem Finansowym dotycząca realizacji wydatków i dochodów z zakresu administracji;
  • współpraca z przedsiębiorcami z terenu Gminy, w tym prowadzenie bazy danych o przedsiębiorstwach (profil, zakres działania) z terenu Gminy;
  • prowadzenie dokumentacji Stałego Dyżuru Burmistrza;
  • prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury; 
  • prowadzenie archiwum zakładowego i biblioteki Urzędu;
  • zarządzanie budynkami Urzędu
  • Kancelaria tajna:
    - przygotowanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek poczty specjalnej;
    - przekazywanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom  Urzędu;
    - archiwizacja dokumentów niejawnych w Urzędzie;
    - współpraca z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.