Lead
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
e-mail: wor@umig.naklo.pl
Sekretarz:
Krzysztof Kopiszka
tel. 52 3867 905
e-mail: sekretarz@umig.naklo.pl
pokój 12
Dyrektor Wydziału:
Emilia Cybulska
tel. 52 3867 916
e-mail: cybulska.emilia@umig.naklo.pl
pokój 27
Sprawy Organizacyjne i archiwum zakładowe:
Oskar Kałużny
Marcin Kołaczek
tel. 52 3867 914
pokój 27
Kadry:
Anna Nelka
Wioleta Szpechcińska-Kakuszke
tel. 52 3867 915
pokój 25
Do podstawowego zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:
- zapewnienie właściwych warunków materialno-technicznych pracy Burmistrzowi, Radzie Miejskiej i pracownikom Urzędu w wykonywaniu zadań, jak również dbałość o estetykę siedziby Urzędu;
- współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza;
- przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu;
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu;
- prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz pełnomocnictw, upoważnień i zaświadczeń udzielonych przez Burmistrza;
- nadzorowanie stosowania przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie;
- opracowywanie projektów zmian do statutu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią;
- prowadzenie systemu szkolenia pracowników;
- współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów;
- opracowywanie sprawozdań dla Rady Miejskiej z działalności Burmistrza we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi Gminy;
- wykonywanie zadań bhp i z zakresu profilaktyki przeciwpożarowej w Urzędzie;
- prowadzenie Centralnego Rejestru Umów;
- współpraca z Wydziałem Finansowym dotycząca realizacji wydatków i dochodów z zakresu administracji;
- współpraca z przedsiębiorcami z terenu Gminy, w tym prowadzenie bazy danych o przedsiębiorstwach (profil, zakres działania) z terenu Gminy;
- prowadzenie dokumentacji Stałego Dyżuru Burmistrza;
- prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury;
- prowadzenie archiwum zakładowego i biblioteki Urzędu;
- zarządzanie budynkami Urzędu
- Kancelaria tajna:
- przygotowanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek poczty specjalnej;
- przekazywanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom Urzędu;
- archiwizacja dokumentów niejawnych w Urzędzie;
- współpraca z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.