W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Biuro Obsługi Mieszkańców (BOM)

Lead

Biuro Obsługi Mieszkańców
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
pokój 9

Kierownik:
Renata Wrzeszcz: 52 3867 913

Aurelia Szalbierz-Werens - działalność gospodarcza: 52 3867 978
Mariusz Bembnista - obsługa mieszkańca: 52 3867 910
Joanna Jaźwińska - obsługa mieszkańca: 52 3867 912

e-mail: bom@umig.naklo.pl
fax: 52 3867 902

Zakres działania Biura Obsługi Mieszkańców obejmuje w tym: 

1. W zakresie obsługi mieszkańców : 

  • kompleksowa obsługa mieszkańców w zakresie prowadzonych spraw w Urzędzie,
  • rejestracja przychodzącej i wychodzącej korespondencji urzędowej,
  • ewidencjonowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków, w tym prowadzenie Rejestru skarg i wniosków,
  •  doręczanie korespondencji urzędowej;

2. W zakresie obsługi pomocniczych jednostek organizacyjnych:

  • koordynacja obsługi zebrań sprawozdawczo-wyborczych jednostek pomocniczych Gminy,
  • współorganizowanie z jednostkami pomocniczymi Gminy zebrań wiejskich i zebrań samorządów mieszkańców, gromadzenie dokumentacji z tych zebrań

3. Prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą; 
4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż i podawaniem napojów alkoholowych; 
5. Prowadzenie ewidencji obiektów hotelarskich oraz innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.