Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

26/2025

Szczegóły
1. Numer karty / rok 26/2025
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Wykonanie obiektu inwentarskiego – obora wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 65/1, 65/2, 68, 77/2, 77/3 obręb Wieszki, gmina Nakło nad Notecią
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Wniosek o wydanie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia dot. Wkonania obiektu inwentarskiego – obora wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 65/1, 65/2, 68, 77/2, 77/3 obręb Wieszki, gmina Nakło nad Notecią
6. Obszar, którego dokument dotyczy Wieszki
7. Znak sprawy WKŚ.6220.17.2025
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
ul. Ks. Skargi 7, 89-100 Naklo nad Notecią
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 43/2025
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego