Szanowni Państwo,

w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin oraz pracowników, a także w związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń COVID-19 i obowiązującymi obostrzeniami wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, polegające m.in. na zdalnej obsłudze interesantów i zaprzestaniu bezpośredniej obsługi od dnia 29 marca br. do odwołania

Umożliwia się osobiste załatwienie spraw wyłącznie w zakresie:

  • Rejestracji zgonów po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr telefonu: 52 386 79 62 (Urząd Stanu Cywilnego, ul. Gimnazjalna 2)
  • Odbiór dowodów osobistych po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr telefonu: 52 386 79 22 (Wydział Spraw Obywatelskich – ul. Ks. Skargi 7)


Kontakt z Urzędem Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej. 
Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:


Adres: ul. Ks. Piotra Skargi 7
89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: 52 386 79 00, Faks: 386 79 02
email: urzad@gmina-naklo.pl 
strona: www: www.naklo.pl


Elektroniczna Skrzynka Podawcza:  epuap.gov.pl   
Sprawa: Pismo ogólne do podmiotu publicznego
Adres skrytki: /3j46t3ifpe/SkrytkaESP


Kasa Urzędu otwarta jest w następujących godzinach:

poniedziałek    -          8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15

wtorek             -           8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15

środa              -           8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15

czwartek         -          8.00 do 13.00 i 13.30 do 14.15

piątek              -           8.00 do 13.00 

 
Jednocześnie nadal prosimy i zachęcamy do dokonywania płatności elektronicznie. Jest to na dzień dzisiejszy najbardziej bezpieczny sposób płatności. Regulowanie zobowiązań finansowych wobec Gminy Nakło nad Notecią, poza płatnościami realizowanymi w kasie Urzędu jest również nadal możliwe za pomocą bankowości elektronicznej na rachunek bankowy budżetu Gminy:

Bank Spółdzielczy O/Nakło nad Notecią
Nr  39 8179 0009 0000 3014 2000 0680
lub na indywidualne rachunki bankowe wskazane w decyzjach.


W trakcie wizyty w Urzędzie wszyscy są zobowiązani do:

  • zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki;
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji;
  • zachowania odpowiedniej odległości od innych osób przed i w budynku Urzędu.

Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu będzie możliwy:

  • jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
  • wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
     


Ważne numery telefonów:

  • Biuro Obsługi Mieszkańców
    52 386 79 12
  • Działalność Gospodarcza                                      
    887 100 091
  • Wydział Spraw Obywatelskich - dowody osobiste
    52 386 79 22
  • Wydział Spraw Obywatelskich - meldunki
    52 386 79 24
  • Wydział Finansowo Budżetowy - podatki
    52 386 79 37, 52 386 79 42
  • Wydział Finansowo Budżetowy - kasa
    52 386 79 44
  • Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska 
    52 386 79 75, 52 386 79 73
  •  Wydział Organizacyjny 
    52 386 79 14, 52 386 79 16
  • Wydział Organizacyjny - promocja
    52 386 79 69
  • Sekretariat Burmistrza
    52 386 79 01
  • Biuro Rady Miejskiej
    52 386 79 07
  • Referat Zagospodarowania Przestrzennego 
    52 386 79 89
  • Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami 
    52 386 79 48, 52 386 79 49
  • Zespół ds. Infrastruktury Drogowej
    52 386 79 83, 52 386 79 85
  • Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki Uzależnień
    52 386 79 68
  • Referat Zarządzania Kryzysowego
    52 386 79 27
  • Wydział Inwestycji 
    52 386 79 86, 52 386 79 87 
  • Zespół ds. Zamówień Publicznych
    52 386 79 60
  • Urząd Stanu Cywilnego
    52 386 79 62                                      
     

Pozostałe informacje dotyczące zakresu działań, numery telefonów i adresy e-mail dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.gmina-naklo.pl.