W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy

Nakło nad Notecią


ul. Ks. Piotra Skargi 7

89-100 Nakło nad Notecią


Telefon: (+48 52) 386 79 00

Faks: (+48 52) 386 79 02

E-mail: urzad@gmina-naklo.pl


NIP Urzędu: 558-10-00-902 
REGON Urzędu: 000526222

NIP Gminy: 558-176-86-32
REGON Gminy: 092350895

Nabór wniosków na realizację działań polegających na usuwaniu z terenu gminy Nakło nad Notecią pokryć dachowych/elewacji i innych odpadów zawierających azbest.


Zadanie realizowane zgodnie z uchwałą nr LXXV/1407/2023 Rady Miasta i Gminy Nakło nad Notecią z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu dotacji celowej na realizację zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz kryteriów wyboru inwestycji do finansowania.


Wysokość dofinansowania wynosić będzie 100 % kosztów transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest powstałych podczas ich demontażu. Transport 
i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest odbywać się będzie przez uprawnioną firmę wytypowaną przez Gminę Nakło nad Notecią. 


KOMPLETNE WNIOSKI REALIZOWANE BĘDĄ WEDŁUG KOLEJNOŚCI WPŁYWU DO URZĘDU (DO WYSOKOŚCI ŚRODKÓW ZABEZPIECZONYCH W BUDŻECIE)

Formularz wniosku w wersji papierowej dostępny jest w Wydziale Gospodarki Komunalnej 
i Ochrony Środowiska  - pokój 13 A UMiG Nakło nad Notecią, formularz wniosku w formie elektronicznej dostępny jest poniżej w plikach do pobrania.


Szczegółowych informacji na temat naboru udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w godzinach pracy Urzędu – pok. nr 13A (tel. 52  386 79 73 lub 669-001-651). 

 

Załączniki

Powiadom znajomego