SEK | BOM | WOR | WSO | WFB | WRN | WKŚ | WI | RGP | ZID | ZP | SK | PRA | ZOP | IN | USC | AW | SM | OSP
ZOI

Wydział Finansowo Budżetowy

Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
pokoje: 3,4
tel. (52) 3867-930
e-mail: finanse@umig.naklo.pl

Skarbnik: Tomasz Angielczyk
tel. 52 3867-906,
pokój 15
e-mail: skarbnik@umig.naklo.pl

Dyrektor Wydziału Finansowo Budżetowego,
Referat Księgowości i Sprawozdawczości Budżetowej:
Katarzyna Strzygocka-Kowalska

tel. 52 3867-932
pokój 4
email: strzygocka.katarzyna@umig.naklo.pl

Kierownik Referatu Podatków i Opłat Lokalnych
Hanna Kozłowska
tel. 52 3867-935,
pokój 3


Referat Księgowości i Sprawozdawczości Budżetowej

Kasa:
Magdalena Wojciechowska - Inspektor ds. Obsługi Kasowo - Bankowej
Katarzyna Topolska
tel. (52) 3867-944

Katarzyna Pierzyńska - księgowość w zakresie wydatków budżetowych: (52) 3867-940
Ewa Mazgaj - księgowość w zakresie wydatków budżetowych: (52) 3867-940
pokój 4

Ewa Muszyńska - Inspektor ds. płacowych: 52 3867-939
Katarzyna Kowalska - Inspektor ds. z zakresu budżetu i rozliczania organizacji pozarządowych: 52 3867-941
Maria Kamińska - Miś - Inspektor ds. księgowości w zakresie dochodów budżetowych:
52 3867-935
pokój 15

Anna Grzywacz - Inspektor ds. VAT i podatku dochodowego od os. fizycznych: 52 3867-942
pokój 14


Referat Podatków i Opłat Lokalnych


Bożena Muszyńska - Inspektor ds. wymiaru podatku: 52 3867-933
Sławomira Czelińska - Inspektor ds. wymiaru podatków: 52 3867-933
Barbara Rybarczyk - Inspektor ds. księgowości podatkowej: 52 3867-938
Karina Świtalska: 52 3867-938
pokój 3

Joanna Czerwińska - Inspektor ds. księgowości podatkowej: 52 3867-934
Natalia Białecka - Młodszy Referent ds. księgowości podatkowej: 52 3867-934
pokój 4


Formularze i wnioski


Do zadań Referatu Księgowości i Sprawozdawczości Budżetowej należy:
  • prowadzenie księgowości budżetowej, w tym rejestru dochodów budżetowych, wydatków i kosztów,
  • prowadzenie spraw z zakresu planowania i realizacji oraz ewidencji wydatków osobowych, nagród, kosztów podróży, przysługujących ekwiwalentów, w tym list płac, kart wynagrodzeń, rozliczania delegacji służbowych,
  • prowadzenie obsługi kasowej urzędu,
  • regulowanie zobowiązań, w tym:
    a) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dowodów księgowych,
    b) dokonywanie przelewów,
    c) rozliczanie zaliczek pobranych przez pracowników;
  • sporządzanie sprawozdań jednostkowych w oparciu o prowadzoną ewidencję księgową,
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady Miejskiej oraz Burmistrza Miasta i Gminy w zakresie budżetu,
  • obsługa podatku VAT, w tym:
    a) prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu,
    b) sporządzanie deklaracji.
  • obsługa systemu SJO BESTIA w zakresie sprawozdań, planu finansowego oraz transmisji danych.

Do zadań Referatu Podatków i Opłat Lokalnych należy:
  • planowanie wysokości stawek niektórych podatków i opłat lokalnych oraz ich wymierzanie po uchwaleniu przez Radę Miejską,
  • prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów,
  • prowadzenie ewidencji księgowej podatków i opłat lokalnych wraz z ich windykacją,
  • prowadzenie ewidencji księgowej pozostałych dochodów pobieranych na podstawie odrębnych przepisów wraz z ich windykacją,
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawie umorzeń, odraczania terminu płatności, rozkładania na raty podatków i opłat lokalnych,
  • prowadzenie zadań wynikających z ustawy o pomocy publicznej dla przedsiębiorców,
  • terminowe wystawianie upomnień dla zalegających w zobowiązaniach podatkowych oraz niezwłoczne kierowanie tytułów do egzekucji,
  • terminowe wystawianie wezwań do zapłaty dla zalegających w pozostałych zobowiązaniach niepodatkowych oraz niezwłoczne kierowanie tytułów do egzekucji,
  • prowadzenie ewidencji i aktualizacja tytułów wykonawczych,
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady Miejskiej oraz Burmistrza w zakresie podatków oraz procedur i zasad dotyczących gospodarki finansowej gminy.

Wytworzył: UMiG (12 sierpnia 2011)
Opublikował: Krzysztof Haberski (12 sierpnia 2011, 12:22:26)

Ostatnia zmiana: Rodryk Szamlewski (1 września 2016, 12:40:39)
Zmieniono: aktualizacja składu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 13169

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij