SEK | BOM | WOR | WSO | WFB | WRN | WKŚ | WI | RGP | ZID | ZP | SK | PRA | ZOP | IN | USC | AW | SM | OSP
ZOI

Sekretariat

SEKRETARIAT (SEK)



Sekretariat Burmistrza


Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią

Anna Wolska
pokój 11
e-mail: sekretariat@umig.naklo.pl
tel.: 52 3867 901,
fax: 52 3867 902



Do zakresu działania Sekretariatu należy: 

1) obsługa kancelaryjno-biurowa Burmistrza i Zastępców Burmistrza; 
2) współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza; 
3) koordynowanie spraw związanych z patronatem Burmistrza oraz udziałem Burmistrza w Komitecie Honorowym; 
4) obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej i jej komisji; 
  • przygotowywanie materiałów na sesję Rady Miejskiej i posiedzenia komisji Rady Miejskiej, 
  • protokołowanie posiedzeń Rady Miejskiej, 
  • przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi, 
  • przekazywanie wniosków Komisji Rady Miejskiej do merytorycznego rozpatrzenia oraz nadzór nad udzielaniem odpowiedzi na wnioski, 
  • prowadzenie rejestru uchwał i obwieszczeń Rady Miejskiej i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji oraz ich publikacja, 
  • prowadzenie Rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej, 
  • przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
5) organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta; 
6) organizacja wyborów ławników sądowych.




Biuro Rady Miejskiej

Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią,

Józefa Jankowiak
pokój 11

e-mail: radamiejska@umig.naklo.pl
tel.: 52 3867 907
fax: 52 3867 902


Do podstawowych zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:

  • obsługa kancelaryjno – biurowa Rady i jej komisji
  • gromadzenie materiałów na sesje Rady i posiedzenia komisji;
  • protokołowanie posiedzeń Rady;
  • przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi;
  • prowadzenie rejestru uchwał Rady i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji;
  • prowadzenie  rejestru aktów prawa miejscowego oraz ich publikacja;
  • prowadzenie rejestru skarg kierowanych do Rady;
  • kierowanie uchwał Rady do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
  • organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta;
  • organizacja wyborów ławników sądowych.






Wytworzył: UMiG (16 sierpnia 2011)
Opublikował: Krzysztof Haberski (16 sierpnia 2011, 14:01:16)

Ostatnia zmiana: Rodryk Szamlewski (20 lipca 2016, 13:08:46)
Zmieniono: aktualizacja stanu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 8685

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij