SEK | BOM | WOR | WSO | WFB | WRN | WKŚ | WI | RGP | ZID | ZP | PRA | ZOP | IN | USC | SM | OSP | ZOI
BAK | RZKO

Wydział Organizacyjny

Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią

e-mail: wor@umig.naklo.pl

Sekretarz: Krzysztof Kopiszka
tel. 52 3867 905
pokój 12
e-mail: sekretarz@umig.naklo.pl

Dyrektor Wydziału:  Emilia Cybulska
pokój 27
e-mail: cybulska.emilia@umig.naklo.pl

Kadry:
tel. 52 3867 915
Anna Nelka
Wioleta Szpechcińska-Kakuszke
pokój 25


Tomasz Rogacki - promocja
Szymon Niemczewski - promocja
tel. 52 3867 969
pokój 28

Marek Czyż - Inspektor ds. bhp, ppoż. i archiwalnych
Marcin Kołaczek 
52 3867 914
pokój 27



Do podstawowego zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:

    • zapewnienie właściwych warunków materialno-technicznych pracy Burmistrzowi, Radzie Miejskiej i pracownikom Urzędu w wykonywaniu zadań, jak również dbałość o estetykę siedziby Urzędu; 
    • współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza; 
    • przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu; 
    • prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu; 
    • prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz pełnomocnictw, upoważnień i zaświadczeń udzielonych przez Burmistrza; 
    • nadzorowanie stosowania przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie; 
    • opracowywanie projektów zmian do statutu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; 
    • prowadzenie systemu szkolenia pracowników; 
    • współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów; 
    • opracowywanie sprawozdań dla Rady Miejskiej z działalności Burmistrza we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi Gminy; 
    • wykonywanie zadań bhp i z zakresu profilaktyki przeciwpożarowej w Urzędzie; 
    • prowadzenie Centralnego Rejestru Umów; 
    • współpraca z Wydziałem Finansowym dotycząca realizacji wydatków i dochodów z zakresu administracji; 
    • promowanie potencjału gospodarczego oraz inwestycji gminnych; 
    • projektowanie i nadzór nad realizacją przedsięwzięć dotyczących promocji Gminy; 
    • opracowywanie materiałów promocyjnych (wydawnictwa, informatory, gadżety itp.); 
    • organizowanie i współorganizowanie imprez promujących Gminę; 
    • współdziałanie z dyrektorami placówek kultury i sportu, stowarzyszeniami i innymi podmiotami działającymi na rzecz kultury i sportu w Gminie; 
    • gromadzenie, przetwarzanie i udostępnienie informacji na portalu internetowym Miasta i Gminy; 
    • prowadzenie spraw związanych z kontaktami Gminy z zagranicą; 
    • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy przy opracowywaniu dokumentów strategicznych dla rozwoju Gminy; 
    • współpraca z przedsiębiorcami z terenu Gminy, w tym prowadzenie bazy danych o przedsiębiorstwach (profil, zakres działania) z terenu Gminy; 
    • prowadzenie dokumentacji Stałego Dyżuru Burmistrza; 
    • prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury; 
    • prowadzenie archiwum zakładowego i biblioteki Urzędu; 
    • zarządzanie budynkami Urzędu
                                                        Kancelaria tajna:
                                                        • przygotowanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek poczty specjalnej;
                                                        • przekazywanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom Urzędu;
                                                        • archiwizacja dokumentów niejawnych w Urzędzie;
                                                        • współpraca z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.

                                                        Wytworzył: UMiG (12 sierpnia 2011)
                                                        Opublikował: Krzysztof Haberski (12 sierpnia 2011, 11:24:28)

                                                        Ostatnia zmiana: Rodryk Szamlewski (1 lutego 2017, 09:32:37)
                                                        Zmieniono: aktualizacja zgodnie ze zmianami kadrowymi

                                                        rejestr zmian tej informacji »


                                                        Liczba odsłon: 11593

                                                        wersja do zapisu wersja do druku

                                                        W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

                                                        Zamknij